sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Siivouspäivän päivitystä

Mun pitäis siivota perusteellisesti kämppää, mutta tässä samaan aikaan tekis mielummin paljon jotain muuta. Niinpä istahdin taas koneelle ja päivitän pikaisesti viime aikaiset koruilut

Tässä korussa malakiittia. Tuunasin ystäväni malakiittihelmet keväällä. Helminauhaa lyhenettiin ja sain pitää lyhennyksestä jäävät helmet itselläni myöhempää käyttöä varten. Nyt osa niistä päätyi rannekoruun vuorikristallin ja hopean kanssa.




Tässä korussa halusin kokeilla mustan ja vaaleiden makeanvedenhelmien yhdistelmää ja tällainen siitä tuli :)


Nämä ovat hyvin perusrannekorut mustasta onyxista ja tiikerinsilmistä ja hopeahelmistä. Nämä korut matkaavat ystävälleni, joka on suunnitellut minulle logon ja tekee minulle parhaillaan kotisivuja.. ne aukeavat joskus syksyllä! :D

1 kommentti:

  1. Malakiittikoru on niin mulle, niin mulle... Ja kauniin selkeitä on nämä muutkin. Mut tuo malakiitti... :-)

    VastaaPoista